campagne
Uitgeverij Thema jubileert
Uitgeverij Thema viert haar 25ste verjaardag. Thema geeft o.a. boeken, spellen en waaiers uit voor mensen die aan hun persoonlijke ontwikkeling werken. Wij bedachten een campagne om trouwe klanten te bedanken en tegelijk een breder publiek met Thema kennis te laten maken. Kern van de campagne is een jaarkalender die als cadeau op verschillende manieren met elkaar gedeeld wordt. Fysiek én digitaal.
Jubileumlogo
Zo’n 25-jarig bestaan vraagt natuurlijk om een jubileumlogo. We kozen voor een feestelijke en kleurrijke toevoeging op het bestaande logo. In een aantal verschillende, praktische uitvoeringen.
Kalender
Wie jarig is trakteert. Iedereen die op thema.nl een boek, spel of waaier bestelt, krijgt een feestelijke kalender 2018 cadeau. De kalender geeft elke maand ‘voer voor verdieping’ in de vorm van een mooie, treffende, zinnige, luchtige of filosofische spreuk. En elke spreuk is voorzien van een treffende illustratie, die je ter inspiratie naar vriend, vriendin, collega of familie kan sturen.
Nieuwe payoff
Het jubileum bleek ook aanleiding voor een nieuwe payoff. Tijdens het wegkauwen van de nodige potloden bedachten we een aantal nieuwe oneliners, waarbij ‘Voer voor verdieping’ kwam bovendrijven. Want ook Thema vond dat dàt is waar Thema voor staat.
Animated gifs
De twaalf geillustreerde spreuken staan als animated gif op de website van Thema: www.thema.nl/25. Zo kan iedereen – ook jij – ze met de hele wereld delen!
Meer projecten