Selecteer een pagina

Grafische presentatie voor het Dutch Harp Festival

Dutch Harp Festival

The Ad Agency ontwierp de grafische presentatie van het vernieuwende Dutch Harp Festival, dat half oktober plaatsvond in het Utrechtse TivoliVredenburg.

Half oktober werd in Utrecht voor de derde maal het Dutch Harp Festival gehouden, een tweejaarlijkse happening die de stormachtige popularisering van het instrument weerspiegelt. Het door artistiek directeur Remy van Kesteren vormgegeven festival maakt gehakt van het vooroordeel waarmee de harp van oudsher te kampen heeft: dat van softe huiskamermuziek, die zelfs de grootste liefhebber in slaap wiegt. Wat dat betreft kan dit festival beschouwd worden als een wake up-call.

Uit alle windstreken afkomstige musici traden op in de meest uiteenlopende stijlen en samenstellingen, inhoud gevend aan het thema ‘Harpen Zonder Grenzen’.
The Ad Agency was betrokken bij de selectie van het thema en ontwierp de grafische presentatie van het festival, zichtbaar in onder andere de programmakrant, (outdoor) posters, leaflets, advertenties en banieren.

Festivalkrant

Advertentie VPRO

ILLUSTRATIE VOOR DE FESTIVALKRANT

Pin It on Pinterest