Selecteer een pagina

Vette steden, vette gids, 
vette DTP-klus

ONTWERP EN DTP VAN DE SUNAIR STEDENBROCHURE

De Stedengids van tour­operator Sunair Vakanties is niet alleen een begrip bij reis­bureaus, maar ook op onze werkvloer.

Sunair Vakanties behoort tot het selecte aantal touroperators dat ondanks de internet­revolutie trouw is gebleven aan verkoop van reizen via het reisbureau.

Die keus betekent dat het reisbureau bevoorraadt moet worden met op papier gedrukte brochures, waarin het aanbod geëtaleerd wordt. De Steden­brochure is het vlaggenschip van Sunair en omvat maar liefst 270 pagina’s aan stedenreizen rond de hele wereld.

Naast deze ‘stedenbijbel’ brengt Sunair nog twee andere brochures op de markt. Eentje met trips naar New York (anders zou de ‘gewone’ stedenbrochure pas echt uit z’n voegen barsten) en eentje met vakanties naar de Kanaaleilanden Guernsey, Jersey, Herm en Sark.

The Ad Agency maakt al 20 jaar gezichtsbepalend werk voor Sunair. De Stedenbrochure vormt daarbinnen een genre op zich, omdat een extreme hoeveelheid informatie overzichtelijk en aantrekkelijk moet worden weergegeven – resulterend in een relatief kortlopend, maar heftig DTP-project van de buitencategorie. Een begrip op onze werkvloer.

Pin It on Pinterest